Subject: L153 masti nr. 70 ja L154 masti nr. 1 maandusühendused alajaamaga projekt - kooskõlastuse taotlus
From: "Kapanen, Matti" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Thu, 20 Jun 2024 16:04:08 +0300

Tere

Saadan teile kooskõlastamiseks Reola alajaamaja õhuliinide L153 masti nr.
70 ja L154 masti nr. 1 vahelise maanduspaigaldise projekti. Projekt on
paremini selgitatud seletuskirjas ja joonistel.

Märkuseks lisan juurde, et õhuliini ühendus alajaamaga on eraldi
kooskõlastatud. Õhuliini ühenduse on kooskõlastanud Transpordiametiga
Enersense AS projekti nr KPL2309K1 mahus. Antud kooskõlastus lisatud ka
manustesse. EHRis on alajaama ehitusliku osa menetlus veel käimas ning
selle nr on 2411271/03291.

Projekti saab alla laadida järgnevalt lingilt:
<https://leonhardweiss-my.sharepoint.com/:f:/g/personal/m_kapanen_leonhard
-weiss_com/EqHfYiKMMghFotKBhA91ZDwBW_3-dpVvt2ek0NK-Ona_Wg?e=8tC7Xz>
https://leonhardweiss-my.sharepoint.com/:f:/g/personal/m_kapanen_leonhard-
weiss_com/EqHfYiKMMghFotKBhA91ZDwBW_3-dpVvt2ek0NK-Ona_Wg?e=8tC7Xz

Lugupidamisega

LEONHARD WEISS OÜ

Energeetikaehituse divisjon

Projekteerimisosakond

Matti Kapanen

Vesse 8, 11415 Tallinn

Tel. +372 5854 5446

[email-masked]

 <http://www.leonhard-weiss.ee/> http://www.leonhard-weiss.ee